اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| رفع مسدودی کوچه‌ای در فسا

مسدود کردن کوچه‌ای در بلوار اشلو شهر فسا، صدای اعتراض اهالی را به «فارس من» رساند.

فارس من| رفع مسدودی کوچه‌ای در فسا

به گزارش خبرگزاری فارس از فسا، چندی پیش پیامی توسط مخاطبان این خبرگزاری  در سامانه «فارس من» با عنوان «درخواست رفع مسدودی کوچه معبر عمومی» گذاشته شد.

توضیحات نوشته‌شده در این سوژه، اختلاف و عدم تعهدات دو ارگان ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری فسا را علت مسدود شدن کوچه و مشکل‌آفرینی برای سکنه ذکر کرده و همچنین آورده شده که طبق پیگیری‌های صورت گرفته طی چند سال اخیر، همچنان اقدامی در این زمینه نشده است.

 شهردار فسا در این خصوص به خبرنگار فارس در فسا اظهار کرد: این مسئله به دوره شهردار سابق برمی‌گردد و در دوران مدیریتی من این اتفاق نیفتاده است.

حسن برات عنوان کرد: برای رفع این مشکل، جلسه‌ای در شهرداری با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، چند تن از همکاران وی و تعدادی از مسئولین حقوقی سپاه فجر برگزار و تفاهم‌نامه‌ای دوطرفه نوشته شد.

وی اضافه کرد: در تفاهم‌نامه آورده شد که هزینه زمین ارزیابی و کارشناسی شود و شهرداری ارزش پول را به‌صورت نقد و یا ارائه خدمات به ناحیه مقاومت، جبران کند؛ تا زمین آزاد شود.

شهردار گفت: ناحیه مقاومت صورت‌جلسه را برای تائید، برای بالادستان خود برده تا در صورت تائید ما نیز مصوبه شورا را بگیریم و موضوع حل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول